Ring til os på  77 34 81 14

Award show

Specialdesignet til jeres behov

Award show - Diskogruppen.dk

Hold et overdådigt award show

Lange kjoler, gyldne statuetter, formidabel underholdning og en hyldest til de store indsatser. Et award show er en stor aften, hvor I har mulighed for at hylde nogle af dem, der har gjort en helt særlig indsats for jer gennem året. 

Det er en god mulighed for større virksomheder, for at give deres medarbejdere en aften hvor de kan blive forkælet med lækker mad, god underholdning og spændende prisuddelinger. Det er samtidig en god mulighed for at gøre status over året, der er gået, og give alle et bedre indblik i virksomheden og dens arbejde og mål for fremtiden.

Skab en fortryllende setting til jeres award show

Står I overfor at holde et stort award show for flere forskellige virksomheder eller organisationer, men ved ikke helt hvordan I skaber den helt rigtige stemning i rummet? 

Så kan vi hjælpe jer med både ideer og udførelse. Vi er fyldt med gode ideer, og brænder for at give jer den bedst mulige aften. Men det er ikke kun ideer vi kan tilbyde jer. Vi kan nemlig tilbyde at afvikle hele showet for jer, så I selv kan nyde aftenen i fulde drag. 

Til et rigtigt Award show skal der selvfølgelig være en bar, og her kan vi eksempelvis tilbyde kompetente bartendere, der kan lave lækre cocktails til alle gæster eller I kan leje et fadølsanlæg til baren. Derudover kan vi tilbyde at stille vagter til rådighed til hele jeres awards show, så der er nogle til at tage sig af eventuelle problemer. 

Hos os kan I bl.a. også få hjælp til underholdning, catering og tjenere der kan servicere gæsterne.

Award Show Novo Nordisk

Lad os stå for hele din bodega fest

Hos Diskogruppen kan vi levere alt det du skal bruge, til at lave den perfekte fest. Vi hjælper gerne med gode ideer til, hvordan dit lokale kan pyntes optimalt og hvilke gimmicks der kan udføres undervejs. Vi kommer også gerne forbi til et planlægningsmøde, så vi får alle detaljer, til at udarbejde den bedste plan.

Slip for unødvendige bekymringer og lad os stå for afvikling af hele festen. Diskogruppen kan stå for den fulde planlægning og afvikling af hele dit arrangement.

Vi kan bl.a. sørge for
– Bar incl. bartendere, spiritus og øl
– Borde, stole og service
– Mad og drikke, tjenere og kokke
– Vagter 

lej Award show tema

Har du en ide til en tema fest

Vi kan lave alle former for Temafester hos Diskogruppen. Har du en ide, så har vi helt sikkert en løsning til at fører den ud i livet.

Kontakt os, så får vi en snak om hvordan vi kan forvandle din fest til en gyser film, et hotel fra 30’erne eller noget helt 3.

Vi har lavet mange forskellige løsninger til vores kunder og vi kan helt sikkert også hjælpe dig.

Nikolaj Jørgensen - Diskogruppen.dk

Nikolaj Jørgensen

Nikolaj sidder klar til at hjælpe jer med at planlægge jeres event.

Igennem hans mange år i branchen, har han stået bag planlægningen af utallige events. 
Han glæder sig til at hjælpe med at hører jeres ideer til eventet og hjælpe med at fører dem ud i livet.

OFTEST STILLEDE SPØRGSMÅL​

Hvordan kan Diskogruppen hjælpe mig med min temafest?

Vi tilbyder en række tjenester, herunder DJ-tjenester, lyd- og lysudstyr, musikquizzer og live underholdning. Vi kan hjælpe med alt fra musikvalg til teknisk opsætning for at sikre, at dit event bliver en succes.

Desuden kan vi hjælpe med drikkevarer, catering, personale, pynt etc. i samarbejde med vores mange kontakter i branchen.

Hvilke typer events har Diskogruppen erfaring med?

Vi har erfaring med en bred vifte af events, lige fra firmafester, bryllupper og jubilæer til større offentlige arrangementer og festivaler. Uanset eventets størrelse og type, har vi ekspertisen til at gøre det mindeværdigt.

Kan jeg få hjælp til at vælge den rette musik til mit event?

Ja, absolut. Vores team af erfarne DJs kan rådgive og hjælpe med at tilpasse en spilleliste, der passer til din temafest, dine gæster og den stemning du ønsker.

Hvad med teknisk udstyr?

Vi leverer og opsætter alt det nødvendige tekniske udstyr, herunder lydsystemer, mikrofoner og belysning. Vi sørger for, at alt teknisk udstyr er af højeste kvalitet og passer til eventets størrelse og type.

Hvordan fastsættes priserne for jeres tjenester?

Priserne afhænger af flere faktorer, herunder eventets type, varighed, placering og de specifikke tjenester, du har brug for. Kontakt os for et skræddersyet tilbud.

Tilbyder Diskogruppen konsultationer før festen?

Ja, vi tilbyder konsultationer, hvor vi kan diskutere detaljerne omkring din fest, dine forventninger og krav. Dette hjælper os med at tilpasse vores tjenester til dine specifikke behov.

Hvordan kan jeg booke Diskogruppen til min temafest?

Du kan booke os ved at kontakte os via vores telefon eller e-mail. Vi ser frem til at høre fra dig og hjælpe med at gøre dit event uforglemmeligt!

 service og en uforglemmelig oplevelse.

Lej udstyr til din temafest

Har I brug for andet udstyr til jeres arrangement, står vi også klar til at hjælpe jer med fadølsanlæg, beer pong bord eller Slush Ice maskine. Så hvis I vil vide mere om hvad vi kan gøre for jer,  så kontakt os endelig for en uforpligtende snak.

Slush ice inkl. tilbehør 80 portioner

985,00 kr.

Heineken Fadølspakke – 1 hane

2.265,00 kr.

Beer Pong Sæt

250,00 kr.

Kontakt os

Send os en besked

Besked fra Diskogruppen.dk

Ikke dem du spiser, men de der gør din netoplevelse sødere! Klik ‘Accepter alle’, og vi lover, ingen kalorier!