Ring til os på  77 34 81 14

Lej en DJ til bryllup

Hos Diskogruppen tilbyder vi Danmarks bedste og mest erfarne bryllups DJ’s 

Lej en DJ til bryllup og få en uforglemmelig aften

Der er få begivenheder i livet, som vil stå klart i hukommelsen for evigt. Et bryllup er ofte en af disse begivenheder, da det markerer starten på et liv sammen med en anden person. Derfor er det også vigtigt, at brylluppet bliver helt, som I kunne tænke jer. 

Uanset om I er til rådhusbryllup, kirkebryllup, bryllup på stranden eller noget helt fjerde, og uanset om det kun er med nærmeste familie eller en kæmpe fest med vennerne, skal der være styr på detaljerne. En af de ting der er med til at gøre enhver bryllupsfest til noget helt særligt, er en bryllups DJ. 

Lej en DJ der sørger for de helt rette sange til den store fest. Så slipper I for at bekymre jer om, hvorvidt den gamle tradition med brudevalsen før midnat bliver overholdt, da brudevalsen nok skal blive spillet af jeres DJ, hvis I ønsker det. Der er selvfølgelig også mange andre fordele ved en professionel bryllups DJ.

Hvad indebærer det at booke en bryllups DJ

Når I booker en DJ til jeres bryllup hos Diskogruppen, kan I være sikre på, at vi gør alt, hvad vi kan for at gøre jeres dag til noget helt særligt. Hvis I er i tvivl om, hvad en DJ kan gøre for din bryllupsfest, så er her tre ting, som en bryllups DJ bla. kan gøre ved din fest: 

  • DJ’en kan bidrage med lige præcis det, I ønsker. Lige fra afvikling af brudevalsen til specifikke ønsker kun for jer. F.eks. den sang I dansede til første gang I så hinanden.
  • DJ’en kan løfte stemningen via den rigtige musik gennem hele aftenen og natten.
  • DJ’en tager naturligvis imod ønsker fra dansegulvet.

Er du stadig i tvivl? Kontakt os endelig for en snak.

Dj’en fra start til slut
Ønsker I helt at slippe for at tænke på noget, kan DJ’en spille stemningsmusik under middagen, som kan være klassisk lounge musik eller dinner jazz, som begge giver en rolig og afslappet atmosfære. DJ’en sørger tillige for, at der bliver skruet ned for musikken under taler og kan spille underlægningsmusik til festsange.

Hvis I ønsker en endnu mere intim musikoplevelse under middagen, tilbyder vi også, at en af vores dygtige pianister kommer ud og spiller under middagen (dette skal bookes i god tid). Efter middagen er det op til jer, om det er pianisten eller DJ’en, der spiller brudevalsen for jer.

Vi planlægger musikken i tæt samarbejde med jer, så I er sikre på, at DJ’en spiller bestemte sange, genrer eller albums, som I holder af.

Bryllupsforberedelse - 5 ting i skal bruge til festen
Dj til bryllup. Diskogruppen.dk

Dj til bryllup for en god pris

Et bryllup er ofte en dyr affære for brudeparret. Der skal sørges for mad, drikkevarer, vielsesringe, bryllupskage, tjenere på dagen og mere til. Derfor kan pengene hurtigt få ben at gå på.

Derfor bestræber vi os på at give jer det bedste tilbud skræddersyet til jeres store dag. En bryllups DJ behøver nemlig ikke nødvendigvis at være en af de største poster på jeres budget, selvom mange måske vil tro det. For det kan sagtens lade sig gøre at booke en DJ til bryllup, som både er kompetent, bidrager til det gode humør og samtidig er til at betale.

 Booker I en DJ hos os, kan I være sikre på, at de møder velklædte og parate til at påtage sig den opgave, det er at være DJ til et bryllup.

LEJ EN DJ

Få et fantastisk soundtrack leveret af en professionel DJ til jeres store dag.

Vi finder den DJ, som kan skabe lige præcis den stemning, I ønsker til jeres bryllupsfest.

Erfarne DJs
Vores DJs har mange års erfaring med at skabe den rette stemning til alle typer fester.
Dj’en har et bred repertoire og er dygtig til at læse og tilpasse sig dansegulvet.

Musikønsker
 Vi sætter pris på dine musikønsker. Vores DJs spiller med glæde de sange, der betyder mest for jer og jeres gæster.

Sæt gang i dansegulvet
 Vi forstår kun alt for godt, at en vellykket fest kræver et fyldt dansegulv. Vores DJs er eksperter i at læse dansegulvet og få folk til at danse hele natten.

Udarbejdelse af et skræddersyet tilbud til jeres bryllup.

At planlægge musik og underholdning til et bryllup er en kunst, som kræver opmærksomhed på detaljer, forståelse for kundens ønsker og en dyb respekt for anledningens betydning. 

Hos Diskogruppen er vi eksperter i at skabe skræddersyede løsninger, der matcher alle unikke drømme for jeres store dag. Her er, hvordan vi gør det:

Indledende samtale

Vores proces begynder med en samtale. Her tager vi en grundig snak om jeres ønsker for brylluppet. Vi fokuserer på at forstå jeres musiksmag, stilpræferencer og den overordnede stemning, I ønsker at skabe.

Jeres bryllup er unikt. Både gæstelisten og lokationen spiller en stor rolle i udformningen af tilbuddet. Vi tager udgangspunkt i lokationens størrelse, akustik og atmosfære for at tilpasse lyd- og lysudstyr korrekt.

Vi tager højde for de ønsker, I har omkring lyssætning, special effekts og hvor lang tid I ønsker DJ’en skal spille. 

Hvis I ønsker, at vi skal levere andet udstyr til jeres store dag udover DJ og Diskotek, får vi også udregnet pris på dette.

Med alle disse informationer udarbejder vi et tilbud, som omfatter alle omkostninger.

Når I har accepteret vores tilbud, udarbejder vi en kontrakt med alle detaljer.

Derefter går vi i gang med at finde den helt rette DJ til jeres aften, som kan opfylde jeres ønske om musikstil og stemning.

Hvis I har nogle ændringer eller tilføjelser til kontrakten, kan dette selvfølgelig rettes helt op til den store dag. Vi vil gøre alt for at opfylde jeres ønsker, også selvom de kommer i sidste øjeblik.

14 dage før jeres bryllup vil I blive bedt om at udfylde ønsker omkring musikstil og specielle ønsker. Denne liste bliver brugt til at klæde vores DJ ordenligt på og sikre os, at de har lige præcis jeres yndlingsnumre med på dagen.

I ugen op til festen, vil I blive kontaktet af jeres DJ. Her vil han/hun sikre sig, at alle detaljer omkring musik, brudevals etc. er på plads og få afstemt, hvem der er kontaktpersonen på dagen.

Vi sørger for at Diskotek og evt. andet udstyr bliver leveret og sat op på det aftalte tidspunkt. Vi kører ikke før, vi har kontrolleret, at alt vores udstyr virker 100%

 Jeres DJ vil være til stede minimum et kvarter før musikken skal starte. DJ’en tjekker endnu en gang, at alt lyd og lys virker optimalt.

Vi sørger for at pakke udstyret ned og afhente det som planlagt.

Vi matcher altid din DJ med de behov og ønsker, du har til din fest

Vores skriftlige kontrakt er din sikkerhed for, at alle aftaler bliver overholdt.

Vores DJs tager altid imod ønsker både før og under festen.

Vi har en lovpligtig ansvarsforsikring, hvis uheldet skulle være ude.

Skulle der alligevel opstå en fejl undervejs, står vores teknikker klar til at udbedre fejlen 24-7.

Nikolaj Jørgensen - Diskogruppen.dk

Nikolaj Jørgensen

Nikolaj sidder klar til at hjælpe jer med at få alle jeres ønsker til musik, lyd og lys til at gå i opfyldelse.

Nikolaj har igennem tiden været med til at planlægge et hav af bryllupsfester. Med hans store ekspertise og sans for detaljer, er han den helt rette at spørge til råds, eller få svar på jeres spørgsmål.

OFTEST STILLEDE SPØRGSMÅL

Hvad koster det at leje en DJ til bryllup?

Prisen afhænger af flere faktorer, herunder antal DJ timer og udstyrsbehov. 

Du kan nemt udregne en pris online med vores prisberegner.

Hvor meget plads fylder DJ'en?

Selve DJ’en og DJ pulten fylder ikke mere end et par m2. Men alt efter hvor mange gæster anlægget skal spille op, så vil højtalere og lysudstyr tage noget plads.

Eksempelvis fylder vores diskotek til 50 personer ca. 3×2 meter.

Hvis du har brug for at vide præcis hvor meget plads diskoteket fylder til netop din fest, så kontakt os endelig.

Sørger Diskogruppen for opsætning og nedtagning af udstyr?

Ja, vi sørger for at sætte udstyr op og tage det ned igen efter festen. Tidspunktet for opsætning koordinerer vi med jer, så vi ikke skal ligge og trække ledninger i mellem benene på jeres gæster.

Jeres DJ møder min. et kvarter før aftalt starttidspunkt og gør klar, så han/hun kan starte til tiden. 

Tager DJ'en imod ønsker?

Vores DJs er fleksible og kan tage imod forespørgsler fra gæster, medmindre andet er aftalt. De vil dog altid afveje disse ønsker i forhold til jeres anvisninger og den overordnede stemning på dansegulvet. 

Hvornår skal jeg betale?

I bliver først bedt om at betale for jeres DJ, når alle detaljer omkring dagen er på plads.

Normalt vil I modtage en faktura ca. 7 dage før dagen.

Kan vi forlænge DJ'en på aftenen?

Der er mulighed for at forlænge DJ’en på selve aftenen, med f.eks. en time.
Dette skal dog aftales med vores DJ, en time før det i kontrakten aftale sluttidspunkt.

Læs mere under vores vilkår og betingelser.

Hvor lang tid i forvejen skal vi booke en DJ?

Det anbefales at booke mindst 6-12 måneder i forvejen, især hvis jeres bryllup falder på en populær dato. Dette sikrer, at I har den bedste chance for at få den DJ, I ønsker.

Men uanset tidspunkt for jeres booking, bestræber vi os på at finde den rigtige DJ til jeres fest.

Kan vi tale med DJ'en før bryllupet

Vores DJ vil ringe til jer i ugen op til dagen. Dette gør DJ’en for at sikre, at alle detaljer omkring musik og afvikling af f.eks. brudevals og andre indslag er på plads.

Ønsker du at tale med DJ’en før, kan dette selvfølgelig også lade sig gøre.

Andre spørgsmål?

Vi sidder altid klar til at svare på jeres spørgsmål, enten via mail eller telefon.

Skriv til [email protected] eller ring til os på tlf. 77 34 81 14, alle dage imellem kl. 10 og 22.

Har I brug for andet til jeres fest?

Har I brug for andet festudstyr til jeres bryllup, står vi også klar til at hjælpe jer med dekorationsbelysning, fadølsanlæg eller chokoladefontæner. Så hvis I vil vide mere om hvad vi kan gøre for jer på jeres store dag, så kontakt os endelig for en uforpligtende snak.

Soft Ice pakke ca 80 pers.

2.395,00 kr.

Slush ice pakke Frosé / velkomstdrik

1.930,00 kr.

Fadølsanlæg med 2 haner

750,00 kr.

Kontakt os

Send os en besked

Besked fra Diskogruppen.dk

Ikke dem du spiser, men de der gør din netoplevelse sødere! Klik ‘Accepter alle’, og vi lover, ingen kalorier!