Lad vores mobildiskotek bringe festen til dig

Mobildiskotek fra Diskogruppen
Et komplet mobildiskotek bestod i gamle dage af to eller flere kæmpe højtaler der vejede et ondt år, de blev drevet at minimum en mindst lige så tung forstærker. Dj-pult bestod af 2 pladespiller og en mixer. Samt lysshow bestående af 4-8 par lamper og en spejlkugle. Dertil 32 mælkekasser med lp-plader. Det krævede et halvt kræftværk at drive. Sådan er det heldigvis ikke mere, i dag er et mobildiskotek meget mindre og mere fleksibel, højtalerne er blevet halv størrelse og aktive, samt fået langt bedre lyd, i dj-pulten er pladespilleren for de fleste erstattet af cd afspiller med computer/usb tilslutning så der ikke længere er behov for lp-pladerne. Lysshowet er skiftet ud så det i dag er led og laser lys der skaber stemningen på dansegulvet. Så nu behøver man ikke at tage lån i huset for at betale strøm regningen efter festen.

Vi skræddersyr det hele.
Med et mobildiskotek fra diskogruppen.dk tilpasser vi anlæggets størrelse efter antal gæster du har inviteret samt lokationen. Det er vigtig for os at netop dine forventninger og vores anlæg stemmer overens. Vi skræddersyr lysshowet til hvilken type fest du ønsker at holde, og hvad du giver udtryk for i vores kommunikation undervejs i processen, hvad enten det drejer sig om et Bryllup, firmafest eller privatfest. Således passer mobildiskoteket altid til dig og dine gæster.

Dj’en.
Vores dj forbereder sig på din fest, ud fra de samtaler du har med os inden din fest samt den skriftlige kommunikation om musikstil og specielle ønsker, bliver du ringet op af dj’en i ugen op til din fest. Her får i mulighed for at lave de sidste aftaler, og få snakket lidt om musikken. Det er vigtig du her får fortalt dj’en hvad du har et nummer er absolut ikke skal spilles, eller det nummer som i har mødt hinanden til som skal spilles. Så kan dj’en nemlig gå i gang med sin forberedelse til jeres fest.

Inden din fest.
Vi gør meget ud af kommunikationen med dig inden dig fest, så vi er helt sikre på vi får sendt den rigtige dj og det rigtige udstyr ud til din fest. Vi lægger stor vægt på personlige samtale over telefon eller på lokationen således der ikke ligger noget gemt i linjerne. Naturligvis får du en skriftlig kontrakt på vores aftale med alle oplysninger så du ved hvor du har os. Booker du i go tid kan der godt være en periode hvor du ikke har kontakt med os, men bare rolig vi har styr på din fest. Ca. 14 dage før festen modtager du en mail fra os med de sidste detaljer, den omhandler musikstil, ganger, specielle ønsker, lidt om kontaktperson på stedet og dansegulvets størrelse. Vi beder jer også lave en top 15 liste af musik. Alle disse oplysninger bruger vi til at forberede dj’en til den samtale i skal han med han i ugen op til festen.